|
Show me
|
||
![]() ![]() |
Dec 16 2006, 08:31
|
|
![]() BZ Jungle Guide ![]() Group: Admin Posts: 3.894 Joined: 24-April 06 From: the culinary and touristically unchallenged parts of the Netherlands Member No.: 1.264 ![]() Extension Developer: No Translator for Dutch (nl) My OS Windows Translation Credits to markh van BabelZilla.org |
Bovenstaande extensie heeft een Nederlandse vertaling, maar de vertaler is onbekend. Zou de juiste persoon zich hiervoor kunnen melden? Het ziet er zo slordig uit...
Overigens zag ik dat de woordkeuze her en der wat beter zou kunnen, maar dat is een andere discussie... -------------------- |
|
|
|
Jan 3 2007, 23:35
|
|
![]() Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 12 Joined: 21-November 05 From: Under Sealevel Member No.: 262 Extension Developer: No Translator for Dutch (nl) |
Ik sluit me bij je punt aan dat het Nederlands niet helemaal correct/duidelijk is en er wel wat aan verbeterd kan worden.
Ik vraag me alleen af hoe groot de kans is dat op deze manier de vertaler gevonden wordt. Aangezien de vertaler hier of geen account heeft of hier zelfs nog nooit geweest is. Hoe heeft de maker deze locale gekregen, kan hij/zij misschien terug mailen? -------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2013 - 20:22 |