Jump to content

Important Announcement!

Please read this post about our new Privacy Policy

Photo

IE-fane klar for testing

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Rune Rasmussen

Rune Rasmussen

Member

• Members
  • 24 posts

Posted 08 July 2006 - 10:40 PM

Om noen vil være med å kvalitetssikre IE-fane (IE tab), og gi tilbakemeldinger på oversttelsene hadde det vært fint. Last ned og installer vedlegg.

Takk! smile.gif

Attached Files

Best Regards
Rune Rasmussen - Giving you open source translations
Member of Joomla! i Norge - the Norwegian Joomla! Association and Partner Site Team

#2 Melon

Melon

Member

• BabelZillian Mods
  • 10 posts

Posted 10 July 2006 - 05:02 PM

Det ser helt greit ut, men jeg synes ikke linje 41 i ietab.dtd er helt heldig:
CODE
<!ENTITY context.tabsmenu "&quot;Tabbar&quot; faner">

Jeg tror jeg selv har brukt "fanelinjen" når jeg har oversatt "tabbar". Er det plass til å skrive f.eks. "Faner på fanelinjen"? Eventuelt fanelinje-faner? Teit, ja, men ihvertfall lett forståelig.Jeg måtte selv tenke meg om når jeg skulle finne ut hva ""Tabbar" faner" var for noe, og jeg tror ikke bestemor på 60 skjønner hva som menes. Ikke at hun har bruk for det da, men du skjønner hvor jeg vil hen smile.gif

Ellers så det som sagt veldig bra ut. Godt jobbet!

#3 Rune Rasmussen

Rune Rasmussen

Member

• Members
  • 24 posts

Posted 15 July 2006 - 09:26 AM

Takk for tilbakemeldingen,
hadde bl.a. håpet på innspill på denne linjen ettersom jeg slet veldig med å finne noen fornuftig oversettelse for "Tabbar".
At ordet egentlig er to i et, "tab bar", forsto jeg jo ikke før nå når du ga meg en oversettelse.. smile.gif

"Faner på fanelinjen" tror jeg blir veldig bra - skal teste den og evt. få den med i utgivelsen.

Oppdatering: Da er pakken oppdatert og vedlagt:
[attachmentid=1558]

Attached Files

Best Regards
Rune Rasmussen - Giving you open source translations
Member of Joomla! i Norge - the Norwegian Joomla! Association and Partner Site Team

#4 Melon

Melon

Member

• BabelZillian Mods
  • 10 posts

Posted 09 August 2006 - 08:19 AM

QUOTE(Rune Rasmussen @ Jul 15 2006, 10:26) [snapback]17005[/snapback]
Takk for tilbakemeldingen,
hadde bl.a. håpet på innspill på denne linjen ettersom jeg slet veldig med å finne noen fornuftig oversettelse for "Tabbar".
At ordet egentlig er to i et, "tab bar", forsto jeg jo ikke før nå når du ga meg en oversettelse.. smile.gif

"Faner på fanelinjen" tror jeg blir veldig bra - skal teste den og evt. få den med i utgivelsen.

Oppdatering: Da er pakken oppdatert og vedlagt:
[attachmentid=1558]

Jeg så ikke denne posten før nå. Skal egentlig få beskjed om hver ny post, men den må ha druknet i spamfilteret mitt eller noe. Ihvertfall - det ser veldig bra ut! Ser du har satt status på den til "released", skriv gjerne en notis i IE Tab-tråden om at den norske oversettelsen er klar også.

Flott arbeid biggrin.gif

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

CCBot (1)