Jump to content

Important Announcement!

Please read this post about our new Privacy Policy

Photo

[nb-NO] Søker oversettere til Noscript og Foxytunes

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 gandhi2

gandhi2

Advanced Member

• Members
  • 190 posts

Posted 27 January 2007 - 06:57 PM

Noscript og Foxytunes er to populære utvidelser som ennå ikke er helt oversatt. Disse ser ut til å ligge brakke, er det noen som er interessert å gjøre de ferdig?

I Foxytunes oversettelsen fant jeg at Morten Liljegren (fra firefox.no) var oversetteren, men det har ikke skjedd noe med den oversettelsen på lenge, så om noen har lyst og tid hadde det vært flott smile.gif
Info for norske oversettere

#2 Teddy

Teddy

Newbie

• Members
  • 5 posts

Posted 01 January 2009 - 11:05 PM

QUOTE (gandhi2 @ Jan 27 2007, 18:57) <{POST_SNAPBACK}>
Noscript og Foxytunes er to populære utvidelser som ennå ikke er helt oversatt. Disse ser ut til å ligge brakke, er det noen som er interessert å gjøre de ferdig?

I Foxytunes oversettelsen fant jeg at Morten Liljegren (fra firefox.no) var oversetteren, men det har ikke skjedd noe med den oversettelsen på lenge, så om noen har lyst og tid hadde det vært flott smile.gif

Fikk ikke tilgang til å legge meg inn som oversetter på dette (FoxyTunes), men poster her linje for linje om du får tilgang til fila

Velg <em>Grensesnitt > Hovedgrensesnitt</em> fra listen til venstre
Slå på <em>Grensesnitt over nettverket</em> avkryssingsboks
Velg <em>Grensesnitt > Hovedgrensesnitt > RC</em> fra listen til venstre
Aktiver <em>Avanserte innstillinger</em> avkryssingsboks nederst i meldingsvinduet
Slå på <em>Ikke åpne DOS kommandovindu grensesnittet</em> avkryssingsboks
Skriv <em>localhost:6669</em> i <em>TCP kommando inndata</em> skrivefeltet
Klikk på <em>Lagre</em> knappen for å lagre dine innstillinger
(*) hvis port 6669 er i bruk, prøv å skrive 6679, eller et annet portnummer både i VLC og FoxyTunes

NoScript er oppdatert.

#3 gandhi2

gandhi2

Advanced Member

• Members
  • 190 posts

Posted 02 January 2009 - 11:28 AM

Hei, det er jeg som oversetter Foxytunes nå. Strengene er ikke oversatt fordi de refererer til en utdatert versjon av VLC (<0.9)
Info for norske oversettere

2 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

CCBot (2)