Jump to content

Important Announcement!

Please read this post about our new Privacy Policy

Photo

[nl-NL] Nederlandstalige AMO

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 markh

markh

BZ Jungle Guide

• Admin
  • 4,070 posts
  • Location:the culinary and touristically unchallenged parts of the Netherlands

• Translator for Dutch (nl)
  • Extension Developer: No
  • Translation Credits to markh van BabelZilla.org
  • My OS Windows

Posted 07 May 2007 - 07:39 AM

Ik heb wat werk gestoken in de vertaling van de website van AMO (de officiële Add-ons site van Mozilla); hoewel ik nog niet helemaal klaar ben en de huidige versie her en der wat typos vertoont die al geadresseerd zijn kan het best zijn dat er ook zaken vergeten zijn. Als iemand van jullie interesse heeft: je kunt hier alvast een kijkje nemen in de testomgeving. Mocht je wat tegenkomen, post het dan hier of stuur me een PM of e-mail, en ik ben je zeer erkentelijk! rolleyes.gif

Als je mee wilt werken kan dat uiteraard ook!
While the bankers all get their bonuses I’ll just get along with what I’ve got

#2 markh

markh

BZ Jungle Guide

• Admin
  • 4,070 posts

• My OS Windows

Posted 10 May 2007 - 07:24 AM

Ter informatie: de vertaling is afgerond, en op dit moment moeten nog twee bestanden door de admins worden omgezet. Een deel van de tekst is nog in het Engels maar dit hangt samen met vertalingen die aan de productiekant worden gedaan (is ook al gebeurd, maar moet ook nog worden gekoppeld). De voorlopig volledige site is http://remora.stage....com/nl/firefox/, behoudens dus het bovenstaande.

#3 markh

markh

BZ Jungle Guide

• Admin
  • 4,070 posts

• My OS Windows

Posted 21 May 2007 - 07:16 PM

Ik ben blij te kunnen melden dat de vertaling is doorgezet naar de live kant, en dat de AMO site vanaf heden ook beschikbaar is in het Nederlands. Nu nog wat materiaal om de boel mee te vullen!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

CCBot (1)