Jump to content

Important Announcement!

Please read this post about our new Privacy Policy

Photo

Bijstand voor vertalers en humanistische wetenschappers

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Sandra723

Sandra723

Newbie

• Banned
  • 1 posts

• Extension Developer: No

Posted 07 January 2008 - 07:50 PM

Een nieuwe redacteur met behulp waarmee U kunt uw traditionele wíjze van de informatievertoon vergeten.

Geeerde kollegas!

Indíen U nog móelijkheden heben met onéindige gegevenbewerking, ópmakend lijsten, vakwoordenboeken of vertalerwoordenboeken – wij hebben een nieuwe redacteur voor U. Met hem U kunt de homogene informatie vertonen – literaturlijsten, brónnen of autéurs so hoe het voor U is gemákkelijk en toegánkelijk die bewirken, redigeren en bewaren. Er zijn opties „Search“, „Sources“ en „Cards – wannéer U een cartotheek hebt. De programmatuur bruikt U voor de technische steun van de redacteur.

http://www.thiswasspam.com

nu gratis!

#2 Alf

Alf

Advanced Member

• Members
  • 289 posts
  • Translator for Dutch (nl)

Posted 07 January 2008 - 08:11 PM

QUOTE(Sandra723 @ Jan 7 2008, 19:50) <{POST_SNAPBACK}>
Een nieuwe redacteur met behulp waarmee U kunt uw traditionele wíjze van de informatievertoon vergeten.

Geeerde kollegas!

Indíen U nog móelijkheden heben met onéindige gegevenbewerking, ópmakend lijsten, vakwoordenboeken of vertalerwoordenboeken – wij hebben een nieuwe redacteur voor U. Met hem U kunt de homogene informatie vertonen – literaturlijsten, brónnen of autéurs so hoe het voor U is gemákkelijk en toegánkelijk die bewirken, redigeren en bewaren. Er zijn opties „Search“, „Sources“ en „Cards – wannéer U een cartotheek hebt. De programmatuur bruikt U voor de technische steun van de redacteur.

http://www.thiswasspam.com

nu gratis!

LOL
Als de kwaliteit van deze software (?) rechtevenredig is met de kwaliteit van bovenstaande vertaling, laat ik mijn beurt voorbij gaan.....

#3 markh

markh

BZ Jungle Guide

• Admin
  • 4,070 posts
  • Location:the culinary and touristically unchallenged parts of the Netherlands

• Translator for Dutch (nl)
  • Translation Credits to markh van BabelZilla.org
  • My OS Windows

Posted 07 January 2008 - 08:43 PM

Gelijk heb je Alfred laugh.gif laugh.gif

Serieus: volgens mij is dit spam, dus ik pas het bericht aan en de gebruiker krijgt op z'n *%!@&
While the bankers all get their bonuses I’ll just get along with what I’ve got

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users